Gambia 2014 - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Theo en Jolanda Steenkamer - WaarBenJij.nu Gambia 2014 - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Theo en Jolanda Steenkamer - WaarBenJij.nu

Gambia 2014

Door: TeJo

Blijf op de hoogte en volg Theo en Jolanda

11 November 2014 | Gambia, Banjul

Maandag 3 november 2014

Om half 12 in de avond zijn we geland op het vliegveld van Banjul in Gambia. Elo een vriend van ons stond al bij de aankomsthal ons op te wachten. Vrij snel zijn we met onze bagage in de taxi gestapt en naar ons hotel gereden. Aangekomen bij het hotel zijn we nog wat gaan drinken met Elo. Vervolgens zijn we naar bed gegaan want de vermoeidheid van de reis gingen parten spelen.

• 11 November 2014 - 17:15

Guido:

Hé wat leuk om ff een kort verslagje van jullie reis te lezen.
    Nog geen trouwfoto's???
    Have fun en tot gauw.

• 11 November 2014 - 21:13

Leny:

Nee, trouwerij is in voorbereiding, Guido. Daar moeten jullie ook wel even wat over vertellen, hoe dat allemaal gaat. Is de jurk van Jolanda al klaar, en door wie gemaakt enzo!!! :-).

En natuurlijk willen we van donderdag foto's zien. Maar in ieder geval, heeeeeeel veeel plezier bij jullie trouwerij. Wel jammer dat we daar niet bij kunnen zijn.

Veel plezier verder met alles? Hebben jullie al huizen etc bekeken? Heb je het druk daarmee? Of zijn jullie gewoon eerst even lekker aan het relaxen?

Nou, doei, doei en dikke kussen vanaf hier