Gambia 2013 - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Theo en Jolanda Steenkamer - WaarBenJij.nu Gambia 2013 - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Theo en Jolanda Steenkamer - WaarBenJij.nu

Gambia 2013

Door: TeJo

Blijf op de hoogte en volg Theo en Jolanda

02 Mei 2013 | Gambia, Banjul

We zijn naar een banketbakker geweest om de bestelde verjaardagstaart op te halen en hup met de yellow cap naar Serakunda, waar Isya woont. Toevallig was er ook een ceremonie voor de zuster van Isya die dag. Dit was namesgivingday voor de geboorte van haar dochtertje. Als een kindje geboren wordt vieren ze het met de hele familie en vrienden een week erna. Ook wordt dan de naam bekend gemaakt. Dus het was een komen en gaan van allemaal bezoek die prachtig waren aangekleed. Ook de opmaakceremonie van haar zuster hebben we kunnen volgend. Na een heerlijke maaltijd hebben wij met zijn allen van de taart kunnen genieten. Al bij al een hele bijzondere verjaardag voor Suus. Woensdag zijn we met de meiden naar de market geweest om echte..., valse wimpers te zetten en de jumpsuits van de meiden op te halen. In de middag lekker luieren op het strand en de meiden hebben paard gereden... Zie foto. Vandaag naar de familie van Joe geweest en op kraamvisite bij zijn zoon die 30 april geboren is. De meiden wilden liever naar het strand, dus een dagje voor de oudjes alleen.....vanavond met Elo naar de favoriete club van ons allen en genieten van onze laatste vakantieavond. Morgen helaas weer naar huis.

• 03 Mei 2013 - 14:48

Mieke Knaap:

Hallo luitjes,
    Reisverslag gelezen en volgens mij hebben jullie het nog leuker dan eerder, vooral met de meiden.
    Genieten jullie nog maar lekker met z'n 4 ren.
    Kus mamma